Translate

4.12.18

Τέχνη και συναισθήματα - Μπαίνω στα παπούτσια του φίλου μου- Ευχές για τα Χριστούγεννα


Στο πρόγραμμά μας αυτό, επιλέξαμε να γνωρίσουμε τους εταίρους μας μέσα από επιτραπέζια παιχνίδια που έφτιαξε το κάθε σχολείο, τα οποία ανταλλάξαμε και έπαιξαν οι μαθητές μας.



  • Το παιχνίδι του δικού μας σχολείου.


  • Και οι συνεργάτες μας στο έργο αυτό.


Πατήστε επάνω στη φωτογραφία για να δείτε τις θέσεις μας στο χάρτη!



Μέσα από την επαφή με έργα τέχνης μεγάλων δημιουργών τα παιδιά εντόπισαν συναισθήματα, τα περιέγραψαν και έφτιαξαν μικρές δικές τους ιστορίες.

Made with Padlet

Το Νηπιαγωγείο Αρφαρών έφτιαξε πίνακες και απηύθυνε ερωτήσεις στα παιδιά των άλλων σχολείων για τα συναισθήματα των ηρώων. Εμπνευστήκαμε κι εμείς και δημιουργήσαμε τους δικούς μας ομαδικούς πίνακες με μικρά σενάρια.

Σενάριο: Το ένα παιδάκι θύμωσε γιατί τα άλλα δεν το έπαιζαν και τα χτύπησε. Τώρα όμως είναι όλοι στενοχωρημένα όλα και το παιδάκι που δεν το έπαιζαν και τα άλλα δύο. Θα μπορούσαν να λύσουν τα προβλήματά τους με τα λόγια και θα ήταν μετά χαρούμενοι.


Σενάριο: Τα παιδάκια είναι χαμογελαστά και χαίρονται γιατί παίζουν μαζί. Βγήκαν βόλτα και είδαν ότι ο σπόρος που είχαν φυτέψει έγινε ένα μικρό δεντράκι.

Μια ακόμα καλλιτεχνική μας δημιουργία: τα παιδιά ζωγράφισαν και τον γνωστό πίνακα του Keith Haring, βάζοντας τη δική τους πινελιά και εκφράζοντας το καθένα τα συναισθήματα που τους προκαλεί.


Οι όλες δραστηριότητες μας οδήγησαν στη συνεργατική γραφή μιας ιστορίας που θα προκύψει από τους πίνακες των σχολείων αλλά αυτό θα ακολουθήσει στη συνέχεια.....

Μια ακόμα από τις συνεργατικές μας δραστηριότητες ήταν η δημιουργία ενός λεξικού συναισθημάτων. Κάθε σχολείο ανέλαβε κάποια γράμματα και έφτιαξε λέξεις που να ξεκινούν από αυτά. Θα ολοκληρωθεί και θα σας το παρουσιάσουμε με ήχο.


Στα πλαίσια του ανταλλάξαμε με τους συνεργάτες μας χριστουγεννιάτικες ευχές και κάρτες.

Νηπιαγωγείο Αρφαρών





Τμήμα προνηπίων της Ελληνογαλλικής σχολής



Και οι δικές μας ευχές που ήταν ένα φωνητική μήνυμα. Πατήστε εδώ για να το ακούσετε.


Ακολουθεί συνέχεια!

No comments:

Post a Comment