Translate

14.10.16

Το όνομά μου

     Το όνομα των παιδιών αποτελεί την πρώτη λέξη που μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να διαβάζουν. Έτσι, στο νηπιαγωγείο, η πρώτη επαφή με το γραπτό λόγο γίνεται με κίνητρο το ενδιαφέρον των παιδιών για το δικό τους όνομα και στη συνέχεια για το όνομα των φίλων τους. Το όνομα αποτελεί την υπογραφή τους, το κείμενο που τους επιτρέπει να δώσουν το στίγμα τους, να προσδιορίσουν τον προσωπικό τους χώρο και την ιδιοκτησία τους.

    Οι δραστηριότητές μας για την εξοικείωση με τα ονόματα:
  • Σύνθεση και ανασύνθεση του ονόματος, αντιγραφή του με μια ζωγραφιά που επιθυμεί το παιδί.



  • Το όνομα των παιδιών και οι ζωγραφιές τους.



  • Αναγνώριση του αρχικού του ονόματός τους.



  • Παιχνίδι: το κλασσικό "Λύκε-λύκε είσαι εδώ;". Φωλιά για κάθε παιδί είναι το πλακάκι που έχει το χαρτί με το αρχικό του.


  • Μετράμε πόσα γράμματα έχει το όνομά μας.


  • Αφού ανασύνθεσαν και σύνθεσαν το όνομά τους, υπόγραψαν στο χαρτί και με ένα διαφορετικό τρόπο: τις παλάμες τους.








  • Αναγνώριση του αρχικού του ονόματος και στόλισμά του με κομάτια από κορδέλες.



  • Δημιουργία μιας ζωγραφιάς για ένα συμμαθητή τους, το όνομα του οποίου διάλεξαν στην τύχη. Στη συνέχεια προσπάθησαν να βρουν την καρτέλα με το όνομά του και να το αντιγράψουν στη ζωγραφιά τους.




6 comments:

  1. Πολύ όμορφα Βιβή όλα!!!!!

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφες δραστηριότητες !!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα!!!

      Delete
  3. Πολύ ωραίες δράσεις Βιβή μου! Συγχαρητήρια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Νίκη μου!!!

      Delete